Mit mål!

Heej!
Jeg er blevet spurgt nogle gange hvad mit mål er med alt det jeg kan med hår og jeg har aldrig rigtig tænkt over det, men her får i svaret!
Jeg ELSKER jo at sætte hår og i det hele taget bare arbejde med hår, så jeg vil gerne komme ud over min vennekreds med det jeg laver. Jeg vil fx. gerne over til Dennis Knudsen i praktik, det ville være SÅ stort for mig! Jeg er jo bare en ''lille'' pige på 13 år som bor så langt ude på landet at kragerne tror de er faret vild! Lige pt så er det kun min familie og venner som ved hvad jeg laver og de er meget stolte alle sammen af det jeg laver og siger at jeg er mega god, men af en eller anden grund tror jeg ikke altid helt på dem? Jeg tror det er fordi at de har sagt det så mange gange, men hvis en kendt person sagde det til mig ville jeg er SÅ stolt, men det sker nok aldrig... Men man har altid lov til at drømme!
Kram
Emma


Ingen kommentarer:

Send en kommentar